Friday, December 10, 2010

TERIMA KASIH BUAT SEMUA PENGUNJUNG

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog HananBakery  :)' alhamdulilah atas semua sokongan kawan2 kenalan2, kini jumlah pengunjung http://bahulutikir.blogspot.com telah mencecah 1000 ++ lebih walaupun baru berusia 1 bulan lebih sahaja' cuma saya kurang mendapat komen dr kawan2 dan kenalan2, Jika singgah di blog ini, sila la tinggalkan komen2 yg boleh memberikan peluang kepada HananBakery memperbaiki lagi kekurangannya. HananBakery akan menerima apa jua komen2 @ nasihat yg boleh membantu memperbaiki kelemahan yang tidak di sedari sendiri.

HANAN BAKERY
( Rasah, Seremban Negeri Sembilan )
BAHAGIAN PENGURUSAN 
( En Abdullah Sani B. Talib )
TUKANG MASAK & PERANCANG MENU 
( Pn Noor Hayati Bte Ghazalli )

Kini Hananbakery telah memulakan kelas dirumah sendiri iaitu di Rasah, Seremban' kesemua kelas yg dianjurkan adalah kelas memasak dimana sesiapa yg berminat akan mendaftar dan datang belajar. Bermula dr jam 9.30pg sehingga siap. Pelajar akan diterangkan terlebih dahulu dengan kelas apa yg hendak diikuti. Kemudian pelajar sendiri akan melakukannya dr awal sehinggalah akhir.Ini adalah kerana Hananbakery ingin memberi peluang kepada pelajar sendiri mencuba membuat kek dengan bantuan tips2 dan teknik2 yang hananbakery akan berikan.

Hananbakery juga mengajar berpandukan resipi dan hanya menggunakan bahan-bahan yang mudah didapati dan lebih ekonomi, ini adalah kerana hananbakery tidak mahu menyusahkan pelajar mencari bahan-bahan yang tidak boleh didapati sendiri apabila pulang kerumah kelak. Walaupun hanya menggunakan bahan-bahan mudah' pelbagai kek jugak boleh dihasilkan, apa yang pasti' kita boleh menghasilkannya sendiri dan memberikannya kepada insan tersayang.

Hananbakery mengalu-alukan sesiapa sahaja yang berminat dan mempunyai minat untuk belajar membuat kek sendiri, sila semak senarai jadual dan cara untuk mendaftar. Jika ingin bertanya sila hubungi Pn Hayati yang akan memberi penerangan tentang kelas.

TERIMA KASIH SEMUA' TANPA MU SIAPALAH DAKU 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers