Friday, December 17, 2010

HANTARAN BAHULU ( KAK MASSARAH, BANGI )

Assalamualaikum'

TERIMA KASIH buat kak massarah dr Bangi, sudi menempah bahulu untuk dijadikan hantaran. Sebenar untuk tempahan bahulu biasanya saya akan berikan kepada 'RESEPI IBU ENTERPRISE' iaitu bawah kelolaan emak saya sendiri yg bertempat di Batu Kikir. Sekiranya saya menerima banyak tempahan'saya juga akan membuatnya sendiri di Hananbakery, Seremban. Tetapi Hananbakery lebih tertumpu kepada tempahan Kek, Cupcake, Muffin dan Kelas memasak.

Tempahan bahulu ini perlu dibuat awal 2 minggu sebelum'kerana lebih mudah persediaan dibuat dan saya boleh memastikan yang saya free untuk menghantar tempahan tersebut. 

Jika berminat untuk menempah @ mencubanya, Sila hubungi hananbakery@gmail.com~~012 3438896

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers