Wednesday, December 15, 2010

KELAS MUSIM CUTI SEKOLAH

Assalamualaikum' kawan-kawan, kenalan Facebook, adik-adik, kakak-kakak, ibu-ibu, dan sesiapa sahaja yg sudi menjengah ke blog saya ini'.

Senarai Jadual kelas ada disisi blog' cara pendaftaran juga ada saya jelaskan.Sempena musim cuti sekolah ini' kelas saya baru bermula dengan harga yuran promosi RM100 untuk setiap satu kelas' sesiapa sahaja yg mempunyai minat untuk belajar membuat kek dan sebagainya sila ikut cara pendaftaran saya, Jika tidak faham boleh hubungi saya terus 012 343 8896- Hayati

Jika minat sudah ada, tetapi tidak pernah membuat kek @ pernah mencuba @ ada peralatan untuk membuat kek dan tidak tahu nak mulakan bagaimana? Sila join kelas saya' belajar bukan hanya untuk berniaga, tetapi belajar untuk memenuhi citarasa keluarga dan yg paling penting kita hasilkan sendiri makanan yg bersih lagi halal disisi islam

Tidak perlu bersusah payah mencari bahan yang kadang kala kita sendiri tidak tahu dimana untuk mendapatkannya' tidak perlu risau kek yg akan dibuat mendap @ hangus di sebabkan tidak menggunakan bahan-bahan mahal, tapi perlu belajar teknik dan sama-sama berkongsi tips yg membuatkan kek itu cantik, sedap dan anda akan merasa bangga dengan hasil tangan keras anda sendiri @ kerja tangan anda sendiri :)

Jangan malu untuk belajar' tapi malu la jika tiba-tiba anak anda bertanya' IBU' BOLEH TAK BUATKAN KEK BESDAY MACAM KAWAN ABG PUNYA TU?? KAWAN ABG CAKAP IBU DIA PANDAI BUAT KEK.....SEDAPPPPPPPP KEK DIA...KALAU IBU PANDAI...ABG NAK KEK BEN10....macammana perasaan anda bila anak lelaki mahu pun perempuan menyoal soalan itu!???@@##%%&&*(%^&*()... mungkin dalam hati anda masa tu.....pelbagai perasaan timbul...untuk menjawab soalannya' cuma kata-kata pujukkan yang boleh diberikan padanya.

Mungkin anak itu cuba memahami situasi ibunya semasa itu....tetapi alangkan bangga anak itu bila ibunya sendiri membawa sebiji kek hasil dr buatan sendiri untuknya...melihat anak kita memotong kek yg kita hadiahkan di hari lahirnya' dijamah bersama kawan-kawan sambil bergurau manja'

TAHNIAH....akhirnya ibu berjaya menghasilkannya sendiri walaupun hanya sebiji kek.

Tujuan saya membuat kelas ini adalah untuk berkongsi ilmu yang ada' sama-sama berikan yang terbaik buat keluarga, memandangkan masa sekarang pelbagai produk yang dijual mempunyai bahan-bahan pengawet, tahan lama yang kita sendiri tidak tahu kesan kepada kesihatan kita' dengan menghasilkannya sendiri tanpa bahan pengawet malah lebih segar, bersih dan mengetahui halalnya.

Anda datang berlengang, pulang anda di nantikan oleh anak-anak dengan hasil kek buatan anda sendiri bersama kelas saya. Saya hanya berkongsi ilmu yang ada, dalam masa yang sama saya juga boleh belajar memperbaiki lagi diri saya.Anda yang akan membuat kek anda sendiri dari A - Z' dan anda juga lah yang akan membawa kesemuanya pulang untuk dihidangkan istimewa untuk anak-anak dan keluarga.

MOh Masak......JamU SeLerO....Hanan bakery, Rasah, Seremban ( 012 3438896-Hayati )

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers