Friday, January 28, 2011

TART KE PULAU PINANG

Assalamualaikum' citer lagi pasal tart yg di tempah oleh adik siti zalina dr penang' selamat di poskan 28/1'menggunakan perkhidmatan POS LAJU MALAYSIA'

Nie nak citer sikit pasal POS-POS nie.....sebelum ke pejabat pos' saya ke pejabat citylink seremban'masuk je pejabat tu ada sorang gadis comel' tanya saya' Akak nak pos kemana ye? PENANG...Apa dalamnya ye kak? 5 BOTOL TART GULUNG NENAS'..nie bukan akak nak wat sampel ke atau mmg semua tart? MEMANG SEMUA TART' saya pelik napa adik tanya ye....dia ambik nak timbang box tu'tapi dia sempat cakap lagi pada saya' Kak'dr seremban' barang2 akan dilonggokkan di shah alam' dan akan di bahagi2kan ke setiap negeri/kawasan' org nepal yg akan buat kerja2 tu...mmg dia org akan campak'tak kira walaupun dah berlabel' saya tak bleh jamin tart nie 100% cantik sampai ke penang nanti' .....sambil tercenggang' saya tanya lagi' kenapa dia org wat mcam tu ye? Barang2 banyak kak' mmg dia org akan buat macam tu' Macam mana dengan POS LAJU (POS MALAYSIA) Gadis tu kata' saya pernah dapat pos laju biskut' alhamdulilah OK dr pos laju malaysia'....

TERIMA KASIH GADIS COMEL' dia berikan semula box tu kepada saya dan saya terus ke Pejabat Pos Rahang,Seremban' sempat juga bertanya pada En abg ensem yg jaga kaunter tu' saya nak pos ke penang'biskut'dan service care n carry'....wah kuar org putih plak'...En abg ensem tu pun terangkan....ada pos laju dan pos express' kalau pos express mmg main baling-baling je....sbb banyak' kalau pos laju' kami mmg susun sebaik mungkin'masa diambil sama' sehari @ 2 hari sampai ke destinasinya' lalu box ditimbang dan jumlah semua RM33.08' dan di pos lah tart adik siti zalina.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers