Thursday, January 6, 2011

JANUARI 2011

KELAS Hanan Bakery D' Rasah SEREMBAN

       Assalamualaikum semua pengunjung blog bahulutikir ---Hanan Bakery' terima kasih diatas sokongan semua' tanpa kalian apa la ertinya blog ini...perghhhhhh ayat power' kali nie' saya penulis blog ini ingin memberitahu semua kekawan dan pelajar-pelajar yg pernah berkongsi ilmu dengan Hanan Bakery' YURAN KELAS telah pun ditetapkan sekarang selepas PROMOSI berakhir December 2010. Sebelum ini promosi RM100 untuk semua kelas' tetapi sekarang bertukar kepada harga tetap RM120 untuk semua kelas bermula 1 Jan 2011.

Kelas sepenuhnya HANDS-ON ( tanpa DEMO ), saya akan memberikan tips-tips yg saya sendiri buat panduan untuk menghasilkan kek-kek @ apa sahaja. Saya berkongsi dengan apa yg saya buat' saya bukan hanya mengajar' malah saya juga menerima tempahan seperti kawan-kawan yg lain' dari bawah saya bermula' mengambil kelas merata tempat dan pelbagai jenis resipi saya jumpa. Di Hanan bakery' pelajar tidak perlu membawa apa-apa dr rumah semasa datang belajar'TETAPI AKAN PULANG DENGAN HASIL KERJA TANGAN SENDIRI' APA JUA YANG DIBUAT DIKELAS AKAN DI BAWA PULANG. 

Org kata bukan senang nak jadi senang' tapi senang nak jd susah' ye ke ni....macam tunggang langang ayat nie kan...yg penting maksudnya' Jika MINAT, KEYAKINAN, KEBERANIAN UNTUK MENCUBA SESUATU YG BARU kuat dalam hati seseorang' insyallah ada jalannya. Allah akan permudahkan segalanya'

Jika sesiapa yg berminat untuk menceburi bidang ini' jika bukan untuk berniaga malah hanya untuk makan sendiri dan keluarga' jemputla berkongsi ilmu dengan Hanan Bakery' dengan YURAN yg berpatutan' saya berharap semuanya akan berpuas hati. Jika hendak berniaga jugak digalakkan kerna Hanan Bakery juga akan berkongsi idea untuk menjadikan anda seorang perniaga kek kecil-kecilan hanya bermula dr rumah dan insyallah akan berkembang sehingga mempunyai kedai'

HUBUNGI~ 012 343 8896 Pn. Hayati ~


FACEBOOK ~yatiesani_3@ymail.com

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers