Tuesday, August 18, 2015

Kelas Bakeri AHAD 16/8

Alhamdulilah....

Ahad 16/8 jam 10pg hingga 6ptg, kelas Set Candy Buffet bersama  4 student baru dan lama, Kak Faezah, Kak Saleha, Wani dan Ayuni, dr Melaka, Kuala Pilah dan Seremban.

6 Menu telah dibuat dgn teknik dan tips yg  telah di tunjuk ajar, Belaku juga kesilapan, sebagai perkongsian bersama.







Menu di kelas baking : Creampuff, Pavlova, Muffin chocolate, Cheese Tart, Fruit Tart, Apam Polkadot

Harga jualan dan cara Packaging di ajar untuk  memudahkan student menerima tempahan.

KELAS INI AKAN DIULANG SEKIRANYA ADA PEMINTAAN LAGI, Whatsapp 012 343 8896 untuk keterangan lanjut.

3 comments:

  1. nnt nak bagitahu mak saudara ada kt senawang nk bljr buat kuih..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum....saya nk tanya kalau d k.l ada wat kursus fondant cake. pasa tu bila masa kursus d jalankan. saya dari gombak kalau bole cik recommend kan saya yang terdekat ada. tq.

    ReplyDelete
  3. Hi saya berminat nak belajar berapa ya yuran & macam mana saya nak contact yee?

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers