Wednesday, January 9, 2013

KELAS UNTUK JANUARI 2013

Assalamualaikum semua pengunjung setia blog ini.... ada yg berkunjung utk tgok jadual kelas hananbakery dan pelik kenapa tak ada jadual kelas!!!!!! MAAF atas kesulitan ini.

 Sesiapa yg berminat utk join kelas di hanan bakery boleh memilih kelas apa yg anda minat dan SMS 012 343 8896 ( Pilih tarikh yg anda inginkan ) inform tarik pada saya semasa sms Insyallah saya akan cek tarikh itu jika kosong dan sesuai saya akan ON kelas yg dipilih.. Tiada jadual kerana sekarang saya pregnant dan saya tak berani menetapkan jadual tertentu untuk kelas saya. Sesiapa yg membuat pemintaan kelas sahaja saya akan on dan war2kan di wall FB bg sesiapa yg sudi join bersama.

 Beberapa tarikh kelas utk Januari 2013 yg telah di request, Sesiapa yg berminat nk join SMS seawal 3 hari 012 343 8896

8 Jan - KELAS DESSERT ( RM160 ) - Maz , Kak Ani , Kak Yatie , Kak Ana , Aimi Hayati


PRODUK KELAS DESSERT

 13 Jan - KELAS ANIKA TART ( RM180 ) - Ieda, Ct Noroaishah

SESSI KELAS ANIKA TART

 20 Jan - KELAS ROTI (RM200) - Misha, Shikin

Sweet Bun tanpa pengawet baik utk kesihatan keluarga

 24 Jan - KELAS KEK GULUNG - Kak Millie 

Swiss Roll
27 Jan - KELAS KEK HIASAN (RM180 ) - Azhana, Fazilawati, Ameeza 

Basket Flower, Ganache dan Black Forest

( NEW CLASS 2013 )

  • 28 Jan - KELAS FROZEN FOOD ( SEJUKBEKU ) RM220
   Belajar buat produk ( Sambosa, Karipap pusing, Karipap biasa, Sardin Roll, Bread roll,Apam gula hangus, Cucur badak, Kuih boom )

  • 2 Feb - KELAS DONUT / PAU  RM150 

Belajar membuat donut dan pau utk makan segera atau di sejukbekukan


  • 3 Feb - KELAS PIZZA / PIE RM150 
Jomm buat pizza utk family, jual atau boleh juga disejukbekukan

Jommmm join kelas sebelum Hanan bakery rehat selama saya berpantang March dn April ni.... HUJUNG MEI 2013 BARU ON KELAS SEMULA

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers