Sunday, July 10, 2011

Sharifah dr Port Dickson

KELAS KEK & HIASAN (8/7/11)

TERIMA KASIH pada adik sharifah dan suami di PD, akhirnya sampai jugak ke Hanan Bakery,utk share ilmu ye' alhamdulilah sbb berjaya deco 3 bj kek,dan belajar membuat kek span secara manual.

Lepas ni dah boleh mula buat busines' sambil lepak-lepak duk umah, leh cari pendapatan sendiri, Minat sharifah utk mendeco kek membuatkan dia mudah memperlajari cara membuat rose' alhamdulilah try 2 kali dah jadi' TAHNIAH .....

Sesiapa pun kalau belajar kali pertama, mmg agak sukar dan tak secantik yg di inginkan, tetapi semangat dan minat itu penting utk mencuba sesuatu yg baru'









Sharifah sempat inbox saya' selepas sehari kelas berlalu ;- "Sharifah ذوهايز
akak nk tau x....smlm sy bgla jiran2 kek tu pas2 trs deme ty harga bpe....aduh sy x reti nk jwb tau.....lupa lak nk mnta akak senarai harga kek2 trkini.....diorg ckp sdp sgt....pas2 sy mmsla gmbr kek yg basketwave tukn kt bapak, abg n kakak sy.....deme ckp sy tipu kek tu sy yg
deco......hehehehehe sbb deme tau sy ni tgn keras n bkn brseni org nyer.....hampeh tol

"Macam tak percaya bleh mendeco....takpe...yg penting MINAT kena ada"

No comments:

Post a Comment

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers