Thursday, October 27, 2011

ASSALAMUALAIKUM SEMUA

Terima kasih diatas kesudian semua mengunjungi blog HANAN BAKERY ini, dah bersawang dah ni' berminggu tak berupdate' rasanya keje tu tak la banyak' cuma masa utk mengadap netbook ini tak berkesempatan' alhamdulilah diberi sedikit ruang utk mengupdate blog hari ini' ada beberapa kelas yg telah dijalankan di Hanan Bakery sejak bertukar tempat di sebuah kedai di TMN AMPANGAN'.

HANAN BAKERY, NO.1426, TINGKAT 1, JALAN CENGAL 10/2, TAMAN AMPANGAN, 70400 SEREMBAN, N9

Kebetulan mmg dah ada lama niat dihati nak mencari sebuah kedai utk dijadikan bakery' bukan la menjual kek yg macam kedai2 kek lain yg ada box display kek'bezanya konsep kedai ini adalah lebih utk kelas dan membuat tempahan pelangan' Jika jadual hanan ada kelas' maka kelas yg akan dijalankan, jika tempahan dr pelanggan' sy juga akan ada di kedai membuat tempahan. Buat masa sekarang masih banyak yg perlu ditambah di kedai, dr segi susunan barang-barang pun masih belum selesa mata memandang' namun kelas dah bermula di kedai pada 15hb Oktober lagi' perasmian buka kedai belum lagi di buat.

Siapa kata buka kedai senang' hehehehe' ini la pengalaman pertama membuka kedai'banyak perkara yg perlu diambk berat, dr mula perjanjian utk sewa hingga la papan tanda kedai nak dinaikkan' susah jugak rupanya' tapi kalau tak cuba mana nak tahu kan?? tak salah mencuba' memberanikan diri mencuba sesuatu yg baru. Semoga usaha sy dan keluarga mendapat keberkataan dan sy berpeluang berkongsi ilmu yg ada bersama rakan-rakan yg lain.


Nak buat kedai jual bahan bakery??????

YE' masih ada lgi satu ruang kosong di bahagian luar kelas sy' mmg ada perancangan utk menjual bahan-bahan mentah utk baking' memudahkan kawan-kawan yg selepas habis sahaja kelas boleh shopping terus di situ'tetapi masih lgi dalam perancangan' insyallah slow-slow kayuh' hahhahah

Gambar kedai lum sempat nak snap' Jika telah ada nnti sy masukkan'


DOAKAN SY BERJAYA' HANYA ALLAH YG DAPAT MEMBALASNYA'

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Sekadar Memory lama, TAMAT sudah 18/8/2014

Daisypath Anniversary tickers

Nur Amiratul Husna

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Huda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Nur Amiratul Hanan

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Abdullah Niyaz Nu'man

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers